Min tur til London

Hej læsere! Hi Readers!

Nu er det jo snart en måned siden jeg kom hjem fra London så jeg tænkte jeg hellere måtte få skrevet et indlæg om min tur.

Now it is almost a month ago i came home from London so i thought i better write an entry about my trip.

Vi tog afsted tirsdag den 13. september om morgenen. Jeg tog afsted 5:55 mens nogle tog afsted 5:25. Vi ankom til Københavns Lufthavn 8:40 og vi fløj med Easyjet kl. 10:45 til Gatwick Lufthavn hvor vi landede 12:30, hvor der så kom en bus og hentede os som kørte os til hotellet som tog 1,5 time. Da vi ankom til Shakespeare/Dolphin Hotel fik vi vores værelser, jeg boede på værelse 473 så det var helt oppe på 4. sal i bygning 7 på Dolphin.

We left on Tuesday the 13th of September in the morning. I left at 5:55 meanwhile others left at 5:25. We arrived at Copenhagen Airport 8:40 am and we flew with Easyjet at 10:45 am to Gatwick Airport where we landed at 12:30, where there came a bus and picked us up and drove us to the hotel, which took 1,5 hours. When we arrived at Shakespeare/Dolphin Hotel we got our rooms, i lived in room 473 so it was up on 4th floor in building 7 on Dolphin.

Vi var i Hyde Park hvor vi var ude at sejle på Serpentine hvilket er en kunstig sø.

We were in Hyde Park were we were sailing out on Serpentine which is a fake lake.

Om aftenen spiste vi pizza på Prezzo(7-9 Gt Cumberland Place) hvor jeg fik en Margherita pizza som var ret god.

In the Evening we had Pizza on Prezzo(7-9 Gt Cumberland Place) where i got a Margherita pizza which was really good.

Vi var også på Oxford street men der købte jeg ikke noget.

We were also on Oxford street but i didnt buy anything.

Om onsdagen tog vi afsted kl. 9(engelsk tid) med underground til Tower Hill fra Paddington, hvor vi rejste med nogle oyster kort

On Wednesday we left at 9 am(english time) with undergound to Tower Hill from Paddington where we travelled with some oyster cards.

.dsc_0008

Vi var på Tower/Museum of London

We were on Tower/Museum of London

Museum Of London

Tower Bridge

Så tog vi videre til London Dungeons

Then we went to London Dungeons

Efter vi havde været i London Dungeons som tog et par timer skulle vi på West End Ghost Walk, hvilket faktisk var ret fedt.

After we had been in London Dungeons which took a couple of hours we were going to West end Ghost Walk, which was pretty cool.

Torsdag tog vi afsted til Mansion House med underground 8:15, hvor vi skulle på The Globe.

Thursday we went to Mansion House with the undeground 8:15 am, to go on The Globe.

Efter vi havde spist frokost havde vi fri eftermiddag hvor vi måtte lave hvad vi ville. Jeg gik sammen med to piger ud at shoppe på Oxford street hvor vi var i Primark men jeg kunne ikke finde noget af det jeg købte på deres hjemmeside(primark.com). Men min gruppe var hurtigt træt i benene så vi satte os hen i Hyde Park og slappede af i nogle timer og så gik vi tilbage til hotellet.

After we had eaten lunch, we had a free noon where we could do what we want. I went with two girls to shop on Oxford Street, where we were in Primark but i couldnt find what i had bought on their webpage(primark.com). But my group’s legs hurt so we went to Hyde Park and relaxed for a few hours before we went back to the hotel.

Fredag

Vi var i Houses of Parliaments, hvor vi blev vist rundt bl.a. i Houses of Commons and Houses of Lords.

På vej ind i Houses of Parliaments

We were in the Houses of Parliaments where we got showed around in the Houses of Commons and Houses of Lords.

On the way in to Houses of Parliaments.

Efter vi var i Houses of Parliaments tog vi i Harrods og kiggede rundt.

Da vi var færdige i Harrods tog vi på Natural History Museum

After we were in Houses of Parliaments we went to Harrods and looked around.

When we were done in Harrods we went to Natural History Museum.

Vi var også på V&A, har åbenbart heller ikke nogle billeder derfra.

Lørdag var vores hjemrejse dag men først om aftenen.

Vi var i Covent Garden, og vi kunne Shoppe i Soho.

En af de piger jeg shoppede med om Torsdagen gik til Leicester Square hvor vi var i M&M world.

We were also on V&A, i dont have photos from there either.

Saturday was our travel day but first in the evening.

We were in Covent Garden, and we could shop in Soho.

One of the girls i shopped with Thursday walked to Leicester Square where we were in M&M world.

Vi landede i København 20:10, hvor vi havde skulle først med toget kl. 22 men vi tog så en ca. 2 timer tidligere og håbede på det bedste. Jeg var så på skolen omkring kl. 23

We landed in Copenhagen 8:10 pm where should first have been with the train around 10 pm, but we took a train around 2 hours earlier and hoped for the best. I were on the school around 11 pm.

Kærlighed til jer! Love to you!